Posted in DAP MENGKHIANATI KAUM CINA

Hudud bergantung kepada berapa kerusi dipegang Pakatan

Bersambung daripada ‘Kalau sudah nazak takde apa lagi yang boleh dibuat’.

Sebenarnya DAP menipu kaum Cina bahawa hudud tidak mungkin dilaksanakan.

Bagaimanakah seorang YB evangelis yang berterampilan seperti Hannah Yeoh akan membuang undinya atas usul hudud? Sebenarnya hukum-hukum hudud terkandung dalam kitab Injil juga.

Balik-balik politikus DAP menjaja alasan hudud mustahil diluluskan.

Shen Yee Aun membuat analisa yang baik tentang kiraan palsu DAP dalam perkara ini. Boleh baca di blog 1sya.com — ‘SYA to Hee Kuan Yau: Hudud Is Mathematically Possible

Berkaitan:

DAP’s Christian agenda activities

Author:

I have no Faceook or Twitter.

7 thoughts on “Hudud bergantung kepada berapa kerusi dipegang Pakatan

  1. Salam hujung minggu,

    Dek helen jangan marah Pak Ard nak cerita sikit pasal orang perempuan. Orang kampung macam Pak Ard terbiasa dengan petua. Kata orang tua-tua kalau nak “menenguk” orang perempuan, salah satu daripadanya adalah cara jalan dan berdiri, kalau tapak kaki mencapah ada bacaannya, kalau tapak kaki lurus selari lain pula bacaannya, dan kalau menguncup kedalam lain tafsirnya.

    Tak dapat tidak, apabila dek Helen siarkan gambar diatas, Pak Ard pun buat lah telekan, tapi tak sesuai nak cerita kat sini, telek lah sendiri, tengok kaki mak cik-mak cik tu, tengok juga kaki anak gadis tu….boleh lah telek sendiri…jangan ada yang marah ya….

  2. There’s no reason to say they’re lying to the chinese.
    Seriously, I doubt anybody outside PAS wants hudud law.
    I don’t know if PAS is even serious about it, they have been holding Kelantan for years, if they are serious they would have done it in Kelantan already.

    1. Shen Yee Aun’s article was debunking DAP.

      It is DAP that is misrepresenting the situation to the Chinese.

      Nobody’s pointing any finger at PAS who have been upfront that they want to implement Islamic criminal law.

      1. There’s no situation to misrepresent. They are revealing their true stance to the chinese.
        Isn’t the whole argument based on number of muslim representatives?

        It doesn’t matter. It makes an assumption that muslims would automatically support hudud.This whole hudud is just a political trick from PAS. It’s just fodder to portray their party ‘islamicness’. If the party’s serious about punishing religious misdeeds, they would not have Mat Sabu anymore. They would not support Anwar Ibrahim as possible PM.

        DAP supporting hudud is just DAP’s trick towards PAS. If you say they are misrepresenting the situation to muslim supporters then that would be true.

        It’s just a guess, but I’m guessing the real reason they say it’s impossible is because of other reasons. Maybe they want to make Malaysia a Christian country. Maybe they want to abolish Islam and malays’s status . But that’s something they couldn’t say out loud to voters, could they? Maybe in secret.
        _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________

        OK, thanks for explaining what you meant. — Helen

  3. Helen, The Malays are also against hudud.. be it UMNO, PAS or PKR…

    They are all corrupted and we must ensure this must goes on.. Dont let the Malays unite.. We must divide them…

    1. Tony, why worry so much about the Malays, do you know your own heritage, if you have one? Is the division such a factor for you so that you are are okay. Are you a Malaysian? or the typical one line Malaysian as and when it fits your agenda irrespective of the origin.

Comments are closed.