Roketkini cemuh Isma malukan Melayu

June 29, 2015 at 9:00 am 6 comments

Haters gonna hate … so “divisive”!

Melambak-lambak puak ‘haters’ ini di DAP.

@hannahyeoh izharmoslim_status_615140534697353216


HannahYeohRacist

Pemimpin evangelista DAP dan para pengikut taksub mereka beserta pencacai-pencacai dan kakitangan parti selalu menuding jari dalam membuat tuduhan terhadap orang lain.

'Hannah Yeoh Racists must be taught how to love

Roketkini Isma1

Pada 5 Jun baru-baru ini, suratkhabar DAP Roketkini telah menerbitkan sebuah wawancara bertajuk ‘Kita negara rasis dengan kerajaan yang fasis‘.

Jelas nampak usaha DAP untuk mencuci otak golongan belia Melayu.

Roketkini (‘R’) kata, “Ramai terutama yang di bandar rasa apologetik dengan kemelayuan mereka. Terutama dengan adanya pihak seperti Isma dan Rani Kulup.”

Roketkini Isma

Klik untuk besarkan

Roketkini Isma1 full

Entry filed under: Evangeliblis. Tags: , , .

Cina TM @ YouTiup is J-Star editor’s choice The pimples are her punishment?

6 Comments Add your own

  • 1. jentayu  |  June 29, 2015 at 11:50 am

    dap akan terus menerus mempergunakan melayu2 sesat macam kumpulan shh diam ni. bahkan modus operandi mereka adalah untuk meramaikan golongan melayu sesat liberal dalam pertubuhan mereka. sebab melayu jenis ini je yang sanggup gadai harga diri dan maruah bangsa dan agama atas nama kebebasan.

    tengok cara mereka jawab soalan pun dah paham apa worldview mereka. yang pasti bukan berpaksi pada melayu dan islam. kebetulan pula golongan ini kebanyakannya terdapat di kalangan muda mudi melayu. justeru memudahkan kerja dap menambahkan voter base mereka.

    apa yang perlu dibuat hanya menonjolkan sebanyak mungkin golongan anti establishment ini. sejujurnya saya nampak golongan ini nanti yang akan menjadi dominan dalam masyarakat melayu. saya harap ramalan saya ini tidak benar kerana masa depan melayu amat suram buat masa ni.

    Reply
  • 2. RINA  |  June 29, 2015 at 1:43 pm

    Try all sorts of tricks…tak laku la..

    Sampai me tahap ini;

    http://m.utusan.com.my/berita/nasional/sabah-sokong-sprm-siasat-sindiket-sijil-anak-negeri-1.108417

    Fooyooo memalukan.
    Really shameful!

    Reply
    • 3. Helen Ang  |  June 29, 2015 at 1:48 pm

      Macam Hannah Yeoh lah yang menyamar dan menafi keturunan. Memalukan dan amat menjijikkan.

      Reply
  • 4. wawe  |  June 30, 2015 at 10:55 am

    i hate dap to the core, and no keturunan of mine is to be involved in any way with these munafiks except to destroy it. how about this slogan for the mims.

    Reply
  • 5. wawe  |  June 30, 2015 at 10:59 am

    I think all those mims who join dap are out there to destroy it. Soon, we shall see its demise.

    Reply
  • 6. wawe  |  June 30, 2015 at 11:01 am

    If you cannot beat them, join them, with ulterior motives. I think that is what pak samad is doing.

    Reply

Dijemput memberi komen anda

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


My blog, my like

Helen Ang

Recent Posts

Kalender

Pengunjung

  • 7,405,558 hits

Archives

Feeds


%d bloggers like this: