Pendemo Melayu DAP turun ke jalanan di ambang tahun baru

January 1, 2016 at 1:51 pm 10 comments

… manakala tauke parti gamat berpesta ‘yamseng’.

Pemimpin Wanita DAP Young Syefura Othman berucap di tunjuk perasaan #ShutdownSungaiBesi semalam.

Klik untuk tonton

Rara

Grandpapa, Papa dan Mama Dapster semua dok tweet buat promo hebat untuk Rara, si Melayu DAP yang sanggup turun padang. Namun dari gambar protes di bawah, nyata kebanyakan pendemo yang hadir adalah kaum Melayu sahaja.

Cara Cina DAP beroperasi ialah baling batu sorok tangan.

Sibertrooper RBA yang buat onar pun pakai nama samaran seolah-olah mereka orang Melayu and orang Islam dengan niat menipu berhubung identiti sebenar mereka.

Rara @cmlimguaneng

Syefura (Rara) yang memegang jawatan penolong setiausaha – bukan dipilih perwakilan tetapi dilantik jadi exco – diberi jolokan ‘awek cun’ oleh partinya.

Memang diakui Rara seorang jelitawan tetapi sekarang ini sudah kelihatan montel (tapi masih cantik lagi). Rakan seangkatannya Dyana pun nampak sedikit double chin … (gambar bawah).

Orang muda yang menyertai DAP, tak kira Melayu atau Cina, lelaki atau perempuan, semuanya mesti bertambah berat badan dalam masa yang tersingkat.

Ungkapan perli kegemaran para Dapster berbunyi, “If she cannot stand the heat, then get out of the kitchen” – lihat bawah. Namun sebenarnya orang DAP nih bukan makan di dapur tetapi menjamu selera di restoran berbintang.

round DAP yang berhormat

 

Tinjauan pendapat: Ketua Pemuda kerajaan perpaduan

.
Melati sudah pudar, ek

Seperkara lagi, ke mana hilangnya si aktivis Jamila ‘Melati’ Rahim (gambar bawah)?

Namanya macam dah tenggelam dah. Kenapa ya?

Dulu bukan main hebat Melati diuar-uarkan oleh parti evangelis itu yang ketandusan ahli bangsa Melayu. Orang DAP tidak boleh terima Muslimah orthodoks, ke?

Melati Rahim DAP


Disyorkan baca:

DAP perlu buktikan ia tak bersalah‘ (Malaysia Today, 31 Dis 2015)


Melati_Dyana_Rara

Melati, Dyana, Rara dulu semeja

Entry filed under: Dapster. Tags: .

2016: Expect more snippety-snip from Si Gunting Video lucu pekik lolong DAP bagi menyambut 2016

10 Comments Add your own

  • 1. Roslee  |  January 1, 2016 at 3:46 pm

    Wanita melayu DAP dan penyokong2nya sanggup jadi barua CinaDapigs.Sanggup nak runtuhkan kerajaan Melayu islam .

    Reply
  • 2. tebing tinggi  |  January 1, 2016 at 4:15 pm

    Sejauh mana ahli-ahli Melayu dalam DAP berjaya membawa masuk Melayu dalam DAP ,untuk mengubah DAP dari dalam.

    Sampai bila ,hanya menjaji bahan pamiran sahaja.

    Reply
    • 3. Spectre  |  January 1, 2016 at 4:29 pm

      Bukan barang pameran tapi pasu bunga l o l

      Reply
  • 4. Takde Selera  |  January 1, 2016 at 4:23 pm

    Perempuan melayu ni perasan Lelaki cina DAP suka dia orang bertudung..otak gila ke ape.. lelaki melayu pun menyampah ni pula cina…People tolerate je…tapi takde selera..

    Reply
  • 5. Rara Otak miring  |  January 1, 2016 at 4:32 pm

    Rara pakai tudung tutup rambut konon takut dosa tunjuk rambut nak masuk neraka. Bersubahat dgb mubalikh kristiAn Hannah Yeoh yg mengaku Jesus anak Allah tu syirik. Dosa yang tak akan diampunkan oleh tuhan rarara….

    Reply
  • 6. anonymous  |  January 1, 2016 at 4:34 pm

    New Year is a bad time to go politicking in the streets.
    Nobody cares.
    People are either enjoying themselves with family and friends or wallowing in despair by themselves.

    I hope you guys enjoyed yourselves last night of 2015.

    Reply
    • 7. anonymous  |  January 1, 2016 at 4:59 pm

      Anybody follow that viral kidnapping case with that phone call for hep?
      Looks like somebody decided to spend their new year to have fun with friend while making family worry with despair.
      What a horrible and thoughtless thing to do.

      Reply
  • 8. Equalizer.  |  January 1, 2016 at 5:37 pm

    These young malay girls had been brainwashed by the jewish trained psychological warfare expert DAP dogs to do the dirty work for them. This is a dirty tactical move painting a picture that the majority of the malays had revolted.

    MCA and Gerakan should deployed this tactic more often in Penang. Young chinese girls and boys should be protesting against Tongkang Lim’s land reclamations, hill cuttings, kampong slashings, contract giftings without tenders equivalent to millions in corruption etc etc etc.. but why are MCA and Gerakan not functioning there? No wonder 95 % of the chinese are with the DAP as claimed by the Tongkang.

    Reply
    • 9. shamshul anuar  |  January 1, 2016 at 5:58 pm

      Equalizer,

      MCA and Gerakan would not want to face DAP. They choose to take the easy way out of pretending everything is OK within Chinese community.

      The real question is when UMNO going to take bull by its horn. Meaning when will UMNO realise that the only way to face DAP is to show no mercy to this evengelists.

      Reply
    • 10. rak rak  |  January 1, 2016 at 6:18 pm

      UMNO “king of cash” is sleeping with the money unlike the DAPsters they know where to put their money. Flash cash on these girls face and they will flash back to you what you want to see!. Ask that fellow Jaiilil how he did it. Ask Mat Sabun that its all for the money.

      Reply

Dijemput memberi komen anda

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


My blog, my like

Helen Ang

Recent Posts

Kalender

January 2016
M T W T F S S
« Dec   Feb »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Pengunjung

  • 7,405,558 hits

Archives

Feeds


%d bloggers like this: