Posted in Dapster

KFC late delivery, chicken soggy with warm Pepsi

Look at how much oil has soaked into the paper liner by the time the KFC meal is delivered. (Picture below taken some minutes ago.)

KFC’s lousy service does make one wanna become a vegetarian.

Click to magnify and see the ‘oil spill’

Buyer beware!

KFC tempts you with its “hot & spicy” slogan but it is really false advertising when the chicken they deliver – late – is not hot but only lukewarm. Bleah

Their canned drink accompaniment, which is supposed to be chilled, is room temperature by the time it reaches you.

Oh ya, also watch out for their false advertising on the Colonel rice set. In their promo poster, they show you the picture of a scrumptious drumstick.

But look at the ribs chicken piece that they actually deliver to you. (Picture below taken some months back.) What you see in the KFC advertisement is not what you get.

Indah khabar dari rupa
How unappetizing & looks nothing like what KFC promised in their ad

Author:

I have no Faceook or Twitter.

6 thoughts on “KFC late delivery, chicken soggy with warm Pepsi

  1. Dear Aunty Helen,
    That reminds me of the oppositions promises. What you see in the oppositions’ advertisement (manifesto) is not what you get. As Aunty Helen said, indah khabar dari rupa ….

  2. Helen, nak rasa ayam KFC yang ‘hot’ n spicy dan Pepsi yg chill-y kena pergi ke tempat dia. Pastu baru boleh komen. Kalau nak tunggu depan pintu rumah sendiri kenalah terima seadanya…

    Sabojelahhh…

    1. Dominos hantar ke pintu rumah masih panas lagi.

      McD boleh tahan juga.

      KFC servis paling teruk.

      1. Hmmm… Macam cerita politik jugak ke? Dah tau UMNO/BN tu teruk, tapi masih mau ampu lagi…

        Aku rasa budak ahmadalikarim tu pun dah terikut2 dgn acuan sejarah, tak mau nak bayangkan masa depan. Promises is as good as visions, samaada boleh tertunai atau tidak terpulang kepada rezeki dan usaha. Dah tau yg ada ni teruk, kita kena usaha utk perbetulkan, bukan di ampu-ampu lagi.

        Tun M dah cuba utk usaha turunkan yg bermasalah tu tanpa jejaskan kuasa UMNO/BN tapi tak berjaya. Dia dah cuba berbagai cara lagi, pun sama. Tapi dia terus berusaha. Insyaallah sedikit demi sedikit, nampak semakin berkesan.

        Aku harap KFC tak semacam DS Najib, memekak tak mau dengar komplen orang. Harap dok glorify diri sendiri sedangkan satu dunia (bukan lagi 1 Malaysia) Dah Bengong…

        KFC, please don’t ignore Helen Ang (and other disgruntled customers too) if you want to survive…

Comments are closed.