Posts tagged ‘Hannah Yeoh’

Sama-sama sembahyang jemaah jika bukan-Islam mahu berbuka puasa di masjid

Inilah jadinya pabila pompuan besar kepala

… muka pun penuh berisi. Maklumlah, jawatan besar kan, mesti sepadan.

hannahyeoh-fat-gemuk mug

Si munafik yang jauh dari hidayah

Semalam, saya mengemukakan satu soalan: “Adakah muka Hannah Yeoh berjerawat sebab tuan empunya tubuh tidak disuluhi nur hidayah?”

Nanti Hannah kata Eddy Daud ni sorang “Umno trooper” pulak.

{{ Salam 2smiley back to Eddy! }}

Hannah Umno troopers racist

Hannah shorty

Such a shorty!

Hannah Yeoh chee cheong fun

DAP rakus, politikus evangelista tamak haloba

Dah lah badan gempal dan pendek orangnya dan selalu pula mengidam – craving, craving, craving – nak makan tu dan ni.

Tambah-tambah lagi dengan sifat si thau phor atau ‘bossynya yang begitu menyerlah.

hshorts

gajinaikselangorHDAP telah cuba kebas jawatan Timbalan Speaker Selangor walaupun wakil PAS yang lebih layak dilantik. Parti evangelis tiada semangat setiakawan langsung mahupun keinginan untuk berkongsi.

Dan bilamana DAP gagal untuk merebut jawatan tersebut, parti evangelis itu terus mendesak Menteri Besar Azmin Ali untuk mewujudkan satu jawatan baru bergelar Timbalan Speaker Selangor II.

Inilah katanya rakus!

Ia semenangnya sikap evangelista DAP. Jadi tak hairanlah bos-bos DAP yang tamak haloba pun kuat selera juga.

hannah Her Royal Roundness1

Tingkatkan dakwah

Tudung digunakan Hannah sebagai fashion accessory atau solekan untuk memancing undi Melayu.

Orang Islam bila lihat orang kapir pakai tudung atau pakai kupiah dia akan rasa seronok dan teruja. Apatah lagi orang Islam itu Melayu. Kita pernah dengar bagaimana terujannya ahli-ahli PAS kononnya Lim Guan Eng nak masuk Islam, hanya tunggu bapanya mati.” – Nordin Ali (Tranungkite, 27 Jun 2015)

Saya syorkan supaya usaha dakwah ke atas Papa dan Mama Dapster dipergiatkan lagi dan dijalankan dengan lebih bersungguh-sungguh.

Sebagai satu langkah menggalakkan Hannah Yeoh mesra Islam, si Puan Speaker wajar diajak untuk menyertai sembahyang jemaah dengan para muslimah ketika dia bertandang ke masjid dan surau.

Madonna

Madonna – Sebelum & Selepas bersolek

Dua muka

Ada wanita yang kalau tak bersolek, wajahnya kelihatan lain.

Lady Gaga

Lady Gaga – Sebelum & Selepas bersolek

Mila Kunis

Mila Kunis – Sebelum & Selepas bersolek

Barbie no make up

Patung Barbie tanpa solekan

Hannah Yeoh - Sebelum & Selepas Bersolek

Hannah Yeoh – Sebelum & Selepas Bersolek

Hannah Yeoh Ugly Pendatang

June 30, 2015 at 9:02 am 1 comment

The pimples are her punishment?

Islam has done wonders for Felixia Yeap (pix below). She looks lovely – wajah begitu jernih sekali.

Earlier today, Uncle Ed left the following comment @ 2015/06/29 at 3:32 pm, “The more I look at the pic. The more pimples I see. OMG!” He is referring to Hannah Yeoh’s picture below. (more…)

June 29, 2015 at 5:58 pm Leave a comment

Umno’s tidak apa attitude and its dire consequences

Not only has Umno allowed DAP to seize the national narrative and control of the media but the Malay party has even ceded to the evangelical party our country’s political vocabulary. (more…)

June 28, 2015 at 6:54 am 6 comments

At last, omerta is broken

Khutbah Jumaat nasihat umat Islam waspada ancaman Kristian‘ (Ismaweb, 26 June 2015)


Omerta refers to a code of silence and refusal to give information. And omerta was what the leading lights of the Chinese community had adopted with regard to the DAP evangelistas – until a couple of days ago, that is. (more…)

June 26, 2015 at 6:34 pm 23 comments

Doa agar Hannah segera diberi hidayah dan marilah kita aminkan beramai-ramai

Hannah Yeoh semalam menulis dalam Facebooknya:

“So I am now being criticised by a Chinese columnist for wearing head scarf when I attended a buka puasa event in the mosque recently. (more…)

June 26, 2015 at 9:37 am 13 comments

Chinese went ape shit with their pro-Hannah tudung hate speech

An article headlined ‘Called “enemy within”, DAP’s Hannah Yeoh defends wearing headscarf in mosque‘ in the Malay Mail today reported that Madame Speaker took umbrage at Sin Chew columnist Lim Fang for his criticism of her.

Hannah Yeoh also implied that the columnist held “extreme views” and thereby setting off her fanatical fan base into a witch hunt and frenzy of hate directed at Lim. (more…)

June 25, 2015 at 10:44 pm 35 comments

Khalid Samad jangan meracau, ujar Yang Dipertua Majlis Syura Isma

“Kasihan Khalid Samad … Asyik melontar pelbagai tohmahan kepada orang lain”.

Ustaz Sharipudin Ab Kadir“Macam orang meracau yang menyebut pelbagai ungkapan dan kata-kata yang amat jauh dari kebenaran” dan “Sebab itu kata-kata orang yang sedang meracau tidak boleh diambil iktibar”, kata Ustaz Sharipudin Ab Kadir (gambar kiri) mengulas pembelaan MP Shah Alam itu terhadap DAP. (more…)

June 24, 2015 at 1:50 pm 41 comments

Older Posts


Follow Helen Ang on WordPress.com

Look away by Big Country

CLICK to listen

My blog, my like

Helen Ang

Recent Posts

Pengunjung

  • 5,856,607 hits

Kalender

June 2015
M T W T F S S
« May    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Archives

Feeds


Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 378 other followers