17 thoughts on “Cukup parah dah nih

  1. Mungkin ini sebagai peringatan kepada PAS dan PKR. Kasehilah saudara sebangsa dan seagama dengan kamu daripada memberi sokongan kepada golongan bangsa lain yang beragama berbeza daripada kita.

    Kamu memaki hamun sesama saudara dan ingatlah air dicencang tidak akan putus, sebusuk busuk daging dibasuh dimakan juga. Kamu memberi sokongan kepada bangsa lain yang beragama lain, maka itulah balasan mereka. Kamu dihina, dimaki dan dipijak pijak!

    Kalau masih belum sedar sedar lagi, tidak tahulah!. Mungkin menunggu taufik dan hidayah daripada Allah swt!

  2. Sokong sangat Anwar; kesalahan dia semua tak diterima, dipertahankan pula. Dia sebenarnya yang menikam belakang PAS dengan cara menggalakkan kewujudan puak Erdogan dalam PAS, puak pro-Anwar.

    PAS sememangnya tak bijak. Naive? Tak tahulah. Masih percaya Anwar boleh terus memimpin dan mengekalkan kesatuan PR? Atau masih boleh percaya kepada Anwar? Harap harap ulama PAS makin lebih cerdik dalam membuat keputusan dan pilihan.

  3. (The devil-in-me..with glee, chuckle and all..wants so much to state ‘padan-muker, tai-say-lei, you-reap-what-you-sow or the ilk..)

    As politics goes, IF this is meant to be a publicity-stunt to galvanize support, then I can only opine it’s downright pathetic.

  4. Kepada HA dan peminat fanatik blog “Helen of Troy” iaitu Tuhan pagan Yunani:

    “Selamat menyambut Hari “Helen of Troy” dan duduklah kat rumah diam-diam dengan hati mu yang penuh kebencian dan iri hati terhadap rakyat Malaysia yang beragama lain dan kaum yang tidak sesama mu.

    Kepada rakyat Malaysia yang lain pula yang beragama Kristian “Selamat Hari Natal/Krismas dan Selamat Tahun Baru”

    Semoga Malaysia terus bermaju ke hadapan kepada 1 Malaysia yang moden, maju dan bertamaddun.

      1. Terima kasih Dandy. Kami berharap Dandy akan berusaha mengkasihi kami.

        Ingat love your neighbour tau.

        Kami akan berusaha menyembah Manchester United pula.

  5. Hai nasib orang Pas. Masa PKR hilang kuasa di Perak dulu mereka baring atas jalan untuk DAP sudah-sudahnya sekarang kena pijak oleh DAP pula… buatlah cerdik sekit..

  6. Laaa…selain dari berdoa sahaja tanpa tindakan positif

    PAS boleh mengambil tindakan yg mudah dan lojik.. tinggalkan saja Bahalul siasi dgn Dap tu.. takkan ini pun takleh pikiag!

  7. Hudud adalah ketetapan Allah SWT, adinda Ms Helen nauzubi’Llah dibuat proksi mainan ulama PAS (?)

    Patutlah ulama diperlekehkan oleh Muslim sendiri. Rata ulama/ ilmuan Islam tidak menjalankan amanah untuk mendidik semua berkenaan Hudud secara telus dan inclusif kepada semua rakyat.

    Haji M Zin
    Alor Gajah DPH

Comments are closed.