Posted in Evangelis

Skuad Tahan isytihar perang terhadap Umno yang korup, kata ABU

Bersambung daripada Haris asks Najib if he is “ready to die”.’

“Tahan” ialah singkatan bagi Team ABU Halang Asing Ngundi, pasukan-pasukan sukarelawan yang digembleng oleh gerakan Asal Bukan Umno (ABU).

Haris Ibrahim, Mursyidul Am ABU, memberitahu sidang akhbar hari ini bahawa skuad Tahan akan menjalankan rondaan di pusat-pusat pemilihan pada hari pemilihan nanti untuk mencegah pengundi hantu daripada membuang undi.

Tambahnya lagi, jikalau ada wakil terpilih dalam PRU13 yang kelak memutus untuk melompat (tukar parti), maka ABU akan mewujudkan keadaan di mana kerusi tersebut akan terpaksa dipertandingkan sekali lagi melalui pilihanraya kecil.

Selain itu, Haris mengingatkan bakal kerajaan baru bahawa seandainya mereka gagal menunaikan janji-janji manifesto nanti, maka ABU akan turun ke jalanan. “Ini bukan satu ugutan tetapi satu tekad,” katanya.

Rujuk ‘ABU: Don’t be scared of BN’s fear tactics‘ (FMT, 5 April 2013) dan ‘ABU pertahan amaran jangan undi pada warga asing‘ (Malaysiakini, 5 April 2013)

harisPC

Berikut ialah pesanan ABU kepada warga keturunan asing dalam bentuk risalah-risalah yang diedarkan di seluruh negara.

AMARAN ABU dari Rakyat Malaysia kepada Rakyat Indonesia

Anda datang ke sini untuk mencari nafkah bagi keluarga anda di rumah, karena ekonomi di negeri anda sedang dihancurkan oleh para diktator yang korup. Sekarang, ekonomi kami juga sedang berada di jurang kehancuran setelah 50 tahun berada dalam kekuasaan diktator yang korup Umno/Barisan Nasional.

Sekarang rakyat Malaysia sudah mendeklarasikan perang terhadap pemerintahan Umno/Barisan Nasional dan diharuskan untuk memilih satu pemerintahan baru pada pemilu ke-13. Banyak di antara anda telah diberikan kewarganegaraan Malaysia dan/atau kartu penduduk Malaysia oleh pemerintahan Umno/BN yang korup dengan syarat anda harus memilih Umno/BN pada pemilu nanti.

Sebelum anda memilih Umno/BN, ingatlah bagaimana pelanggaran HAM pemerintah Umno/BN terhadap teman-teman anda pekerja migran Indonesia, maka bila anda memilih Umno/BN, maka sama saja anda mendukung Umno/BN yang korup ini dalam menjahati rakyat Malaysia dan teman-teman pekerja migran dari Indonesia.

Mengertilah sekarang bahawa rakyat Malaysia tidak lagi mau ditipu oleh Umno/BN atau sesiapapun yang beraliansi dengan BN/Umno. Ketahuilah bahawa pada hari pemilu, rakyat Malaysia akan melakukan patroli pada seluruh tempat pemungutan suara untuk melakukan apapun demi mencegah segala penipuan.

Ini adalah peringatan bagi anda jika anda datang ke tempat pemungutan suara pada pemilu ke-13 maka bersiaplah menyaksikan kemarahan rakyat Malaysia.

JAUHILAH PEMILIHAN UMUM KE-13.

pesanan2

Risalah tersebut dicetak dalam bahasa Burma, Bangladesh dan bahasa Urdu sekali.

Bersambung:

Haris: “Bertaubat dan kembalilah ke pangkal jalan, korang”

Author:

I have no Faceook or Twitter.

61 thoughts on “Skuad Tahan isytihar perang terhadap Umno yang korup, kata ABU

    1. Tapi….er tuan abu, muka saya macam Ghurka? Sumpah tuan, saya dilahirkan di Semenanjung Tanah Melayu tak pernah keluar dari kampong saya seumur hidup!

      Jadinya tuan abu, saya adalah pengundi berdaftar sejak tahun 1969 lagi, masih belum jadi hantu lagi and f*ck you Malaysian, baru besar nak tunjuk hebat, get out of my way or I’ll tanya you, “are you ready to die now?”.

      This is Malaysia, nobody not even Malaysian like you can stop anybody on the way to the polling station or ask for his/her Mykad. That is the job for ‘GAZETTED” enforcement officer.

      1. Why are Malaysian passports in such high demand in the black market? The answer is … Malaysians are of various racial origins and thus almost any type of face, skin colour etc etc etc can claim to be a Malaysian when using a Malaysian passport and be allowed into the various countries of the world – thus, if Immigration Departments all over the world do not have a template of what is a Malaysian, how then ABU propose to differentiate these so called fake Malaysians vis a vis real Malaysians?

        On another note, why pick on foreigners from the sub-continent and nusantara only? Is this a case of racial profiling? Or is it purely a case of racism against Malaysian Malays? and Malaysian Indians?

        Worse, could it be a religious issue as most of the “foreign workers” in Malaysia hailing from the sub-continent and nusantara are, rightly or wrongly, assumed to be Muslims?

    2. I too, think this is good enough reason for making a police report against this gangster act. There is no law that says a Malaysian citizen (With a valid IC) cannot vote. Last time they accuse 300,000 Indian are without IC. After some of them got their IC, these tugs now threaten them that they are not suppose to vote. What democracy is this?. This is outright intimidation. If there is nobody making a police report, in a day or two, I will be going to make one myself.

    3. The first person with no authority stopping me from getting to the polling station will get a punch in the eye simple as that. Now i might probably kena belasah by some group of abu’s but it doesn’t matter. The first person at least will get a black eye.

    4. “ekonomi di negeri anda sedang dihancurkan oleh para diktator yang korup”

      – this is an absolute insult to the People and Government of Indonesia.

      – shameful of Pakatan or anyone to support this kind of insulting statement.

      – ABU is digging their own graves. Thank you Haris Ibrahim, for being naive and stupid.

  1. Helen,

    Ini ABU kata, “Sekarang rakyat Malaysia sudah mendeklarasikan perang terhadap pemerintahan Umno/Barisan Nasional”.

    Saya nak tanya, bila beliau sebut ‘rakyat Malaysia’…adakah beliau tahu apa yang beliau cakap? Bila masanya ‘rakyat Malaysia’ declare perang kepada UMNO/Bn? Saya salah seorang rakyat, pembayar cukai dan jugak pengundi….saya tak pernah declare sepertimana yang beliau cakap. Bukankah kata-kata beliau satu FITNAH kepada majoriti rakyat Malaysia?

    Beliau juga kata, “Sebelum anda memilih Umno/BN, ingatlah bagaimana pelanggaran HAM pemerintah Umno/BN terhadap teman-teman anda pekerja migran Indonesia, maka bila anda memilih Umno/BN, maka sama saja anda mendukung Umno/BN yang korup ini dalam menjahati rakyat Malaysia dan teman-teman pekerja migran dari Indonesia”.

    Saya juga nak tanya, kenyataan beliau ini sudah jelas menuduh UMNO/BN melanggar HAM (Hak Asasi Manusia) dan jugak korup. Tuduhan beliau jelas tanpa asas dan kenyataanya jelas sama dengan tuduhan2 yang dilaungkan oleh Anwar Ibrahim dan Lim Kit Siang. ABU ini tidak wujud jika ada ISA!

    Akhir sekali katanya, “Mengertilah sekarang bahawa rakyat Malaysia tidak lagi mau ditipu oleh Umno/BN atau sesiapapun yang beraliansi dengan BN/Umno”.

    Saya harap beliau boleh jawab atas fakta apa beliau tuduh UMNO/Bn dan sekutunya menipu?

    Sering kita diajar sejak kecil supaya jangan cakap bohong dan jangan tuduh orang dengan tuduhan yang bukan-bukan.

    Saya tidak kata UMNO/BN parti yang betul dalam semua perkara. Tetapi, apa yang ABU ini buat memang nampak jelas kebiadapannya sepertimana biadapnya puak-puak Pakatan.

    1. re: “Sering kita diajar sejak kecil supaya jangan cakap bohong dan jangan tuduh orang dengan tuduhan yang bukan-bukan.”

      Memang menjadi darah daging Dapster bercakap bohong dan tuduh orang dengan tuduhan yang bukan-bukan.

    2. Siapa pulak bagi dia kuasa bercakap untuk pihak saya? Dia tak pernah pun tanya. Tapi kalau dia tanya pun, jawapan saya tetap sama. Boleh…. BLAH!!!

      I do not condone his fear mongering tactics & I sure as hell do not want this rabid & foaming at the mouth to represent me, a Malaysian with proper MyKad & birth cert. If he wanna go to hell, he’s welcome to do on his own account.

      The ISA was made for rabble rousing idiots like this. Ask that of the US President & you’ll be in Gitmo before darkness falls.

  2. Kenapa UMNO BN je yang tercatat? Maknanya, kalau undi pakatan lahanat boleh la ye? Badigol.

  3. Risalah tersebut sebenarnya ditujukan untuk mengelirukan rakyat malaysia…. Tiada kena mengena dgn rakyat luar…. Mereka pun tak hingin terlibat dgn pru malaysia. Hanya puak2 bodoh ni yang mengada2 kan cerita dongeng demi menggambarkan kpd pengundi, seolah2 pengundi hantu itu wujud. Padahal ianya sesuatu yang tak wujud sama-sekali.

    1. Minta dia datang ke sarawak nanti kita hajar manusia yg tak pernah bersyukur jadi rakyat malaysia tu, nak tinggal dalam negara yg haru hara pi pindah ke Libiya, Mesir ke, belajar dari sana bodoh apa mereka dapat hanya kemunahan dan ke hancuran, dasar dapat ajaran sesat

    2. Memang pengundi hantu itu tidak wujud sama sekali.

      Sesiapa yzng menjadi petugas untuk pilihanraya akan menyedari betapa tak akan ada pengundi hantu.

      Dulu suami saya tidak mempercayai bahawa tiada pengundi hantu namun apabila beliau terpilih menjadi petugas pilihanraya dan menghadiri taklimat baru beliau sedar bahawa pilihanraya di Malaysia adalah yang paling telus dan bersih di dunia itu yang menyebabkan senetor dari Australia menolak pelawaan DSAI untuk menjadi pemerhati kerana pilihanraya malaysia yang paling telus di dunia.

  4. tak kan awak sahaja yang mampu memberi amaran, dah tu kami penyokong UMNO dan Bn pun memberi amaran supaya jangan bersangka sangka dan membuat onar masa pilihan raya nanti.

    Biar SPR sebagai badan yang sah untuk melaksanakan proses pilihan raya ke 13 ini dengan tenteram. NGO haram yang tidak berdaftar spt ABU jangan masuk campur

  5. Bukan ahli UMNO yang nak lawan dengan Tahan .. tapi . kami bukan ahli umno tapi anti PKR dan anti Anwar Ibrahim akan musnahkan kamu .. . .Kamu ingat Najib pondan macam ketua kamu Anwar . .Lahad Datu dia boleh pergi ground Zero .. . Anwar main Gay saja berani .. .

  6. gambar yang tengah pegang microphone tu Haris Ibrahim, Mursyidul Am ABU ker? adoiii… dia tak cermin muka dia dulu ker? muka dah macam samseng, perangai, ayat2 dia pun macam samseng.

    Oiii… bahlul, lu nak cakap lu cakaplah bagi pihak lu, jangan guna “rakyak malaysia”.. aper kau ingat kau punya ABU bagus sangat ke?

    aku bukan ahli umno, tapi aku tersentuh apabila orang kutuk dan hina UMNO hanya sebab UMNO ada perkataan “MALAY” ia itu bangsa aku, bangsa mak bapak aku..

    Bodoh punya Haris… ko ingat ko ketua samseng ker, sesuka hati kau nak buat itu-ini… aku tenguk muka dan perangi kau pun memang muka KORAP….besar punya KORAPP? pooorrrrahhhh!!!

    1. kalau jumpa geng ni, mai kita kumpul dan bakar saja depa hidup2. jenis melayu tak sadar diuntung. tua2 menyusahkan org saja. mai kita pulak buat geng PELEKOH.

      woi, tau dak, takdak satu negara dalam dunia pun yang perlembagaan mereka mengandungi HAM. Mereka hanya mengunjurkan atau mengiltizamkan sahaja agenda HAM, tapi takdak dalam perlembagaan. Kalau ada, dah lama negara2 dalam dunia ni jadi HURU-HARA. Hanya diPBB sahaja HAM didokongi, yang penuh dgn agenda Yahudi.

      Negara spt Israel sendiri takdak tercatat perlembagaan yang menunjurkan Hak Asasi Manusia, bodoh.

  7. Expect anothet round of birtday candle event by these pakatoons followed by their usual Starbucks round….

  8. Rakyat malaysia pun tak nak gerakan yang nampak mengada ngada dan biadap macam ni. Pegi daaaah…

  9. from ABU to ghostbusters,eh? But how to differentiate Malaysian and non? It’s not that when we go vote, we’re like a Ms Universe sashaying in our national costume.

    Moreover, he should fastforward himself to 2013, Malaysian no longer has a distinctive look – like that Malaysian reporter who were hurled abuses during Bersih, remember? Plus, you can’t get close & interview the voter, all you can do is watch from afar.

    I myself had been stopped by the police so many times and were asked to show my MyKad to them, if they’re confused with me that close; i wonder about these ghostbusters! Under what power bestowed by whom/what can he arrest/stop people?

    Why is he suspecting these ghost (if any) would want to vote BN anyway – ironically, he goes around telling everyone not to fear BN scaremongering tactic.

    With a name ‘asal bukan umno’, how can anyone take them seriously of their threat that the new govt (should it not be BN) must fulfilled their manifesto?

    I don’t know whether it’s madness or Haris is clinically depressed but for a lawyer, oh dear me!

    1. re: “ironically, he goes around telling everyone not to fear BN scaremongering tactic.”

      Really, really funny! LOL and still got a wide grin on my face.

  10. A stupid move by a stupid movement driven by stupid motivation. Like a japanese proverb, “baka wa baka wo tsukuru”

  11. Oh well, Haris’s contempt is not only reserved for UMNO/ BN, but also towards the grand old man. I’m not sure if Haris has lost his mind here, but I do feel he’s now going overboard with the ABU thing and now Squad TAHAN.

  12. Haris, awak dah jadi bahan ketawa rakyat Malaysia. Kalau ada orang yang mati sebab ketawakan awak nahas kamu!

  13. A total stupid and shitty move by a shitty so-called “rakyat” movement. RAKYAT MY ASS! I’m so disgusted by this type of people. If i see these guys on election day, this one of the many rakyat will give a punch in their face.

  14. So presumptuous this fellow. Which “rakyat” is he talking about that has declared war against UMNO/BN? Who elected him to his position of chief monitor? How can he be a credible monitor when he has declared war against UMNO/BN? What kind of lawyer is this? And what has the Bar Council got to say about this? Any takers?

    If he has taken it upon himself to be monitor/prosecutor/judge, what is to stop other groups from doing the same to his group?

    This provocative act of a psuedo activist who is clearly a member of the PR and is out to create tension and possible havoc, should merit the attention of our law enforcement agencies. Perhaps he and his cohorts should be put in the slammer so as to avoid anything untoward happening on voting day(s).

  15. May be Haris should rename the team as TUHAN (Tim Untuk Halang Asing Ngundi)….

    Let’s look at the practicalities even assuming the idiotic notion that BN will ask foreigners to vote. How would Tahan would identify a foreigner? Even if they could, how could they verify one as foreigner ? Ask them to produce IC ? What if they refuse ? Would TAHAN tahan the person ? Force him/her ? Wouldn’t this be illegal ? What if the person is really Malaysian citizen ? Would it be depriving a Malaysian from voting ? Would it be a violation of his/her democratic rights ? That would be going against the very spirit that ABU is fighting for ?

    I recall the ugly scenes in Lunas in 2000 when PAS & PKR supporters boarded buses and demanded ICs and even threatened to harm them and made them leave. In fact PR actually stationed their supporters and gangsters outside Indian areas to prevent Indians coming out to vote (it was a contest between MIC’s Indian candidate vs PKR’s Nasution).

    The PR supporters were so numerous and thuggish that PDRM actually stood by and watched. They refused to intevene and many BN workers from outside Lunas actually left the area well before the by election fearing their safety.

    I hope PDRM will be firm with TAHAN squad. Show them no mercy!

      1. Helen can you check this out. i belief if i remember correctly, he did say some thing similar, less the willing to die part. During one of the hulu selangor by election.

  16. nothing much to say bout this idiot haris and his so called club…

    ASSHOLES BUGGERING UNITED

    l

  17. Are these people insane???? We have laws. Respect it!

    Who elected him/them (ABU, Ambiga, Bersih, Suaram, Suhakam, and whatever else they want to call themselves) to speak on behalf of every Malaysian? What conceit!

    Total madness! Tu lah…betul apa mak saya cakap…sometimes, org yg ingat diri mereka paling pandai lah yang paling bodoh.

    Pure stupid arrogant frustrated old man!

  18. tak tahu lah pada yang lain, tetiba rasa kesian sangat kat wartawan-wartawan Malaysia yang terpaksa cover PC-PC bodoh yang tak masuk akal yang kemudiannya diblogkan mendapat komen seperti di blog awak, Helen.

    Rasanya gaji derang semua ni tak setimpal dengan kebodohan-kebodohan ahli politik kita buat masa ni.. Ada baiknya ‘union’ wartawan menghantar invois pada semua ahli politik yang merancang nak dapatkan writeups sebab kebebalan mereka membuat karier menjadi wartawan nampak hina sangat buat masa ini!

  19. Haris is just as ironic as Raja Petra, berlagak anglophile, say Malays stupid and he is the only smart Malay and ended up rejected by his anglophile friends like Petra had to beg to be accepted by the Malay Muslim mainstream that he insulted as subhumans in the past…yup..that day will come and he will enjoy the foul mouth ire of the DAPsters.

  20. Haris is a person who protects fraudster. He himself is a fraudster. Also a chicken. He is utterly stupid and when unable to retort he resort to censorship. A real fraud this Haris.

    1. Harris is not a fraud, but is a misdirected soul because he thinks he knows better than the rest with a quick fix solution without indulging with why the issues arise, or how to deal with it.

      National issues don’t solve overnight but needs certain level of humane compromise from all sectors. His ignorance and over zealousness does not make him a fraudster. His naivety should not be preyed upon like a hyena but rather to educate him with a polity to achieve what is sustainable for fellow Malaysians irrespective of the political following.

      1. If you have ever tried to engage with these types, you would know the futility of trying to “educate” them. They know better than you (they think), so how can you convince them of anything? The only lesson they will learn is after something blows up in their faces.

  21. I do hope Haris will personally stop me during election day. People confuse me for either a malay or a chinese. I aint telling anyone which I am. So that itself may confuse Haris.

    So come election day, I pray Haris himself will stop me. It’s been a long time since I last punched anyone. Last was at the playground many many many many years ago. I’d love to rekindle that memory with a right hand hook on Malaysia’s own country idiots, the samseng looking, Haris “I am stupid” Ibrahim. Please Haris, do appear. If not me. I hope there are others who are ready to punch this guy cold :)

    serialp0d

    1. …and don’t forget to give one big penalty kick between his legs! It is for me okay?

  22. Bila saya declare war on my own government?. i x ambil pun BR1M or other goodies yg government BN award. For ABU info i dah kerja for over 23 years since 1981 during hardtimes when pay was very minimal. I declare war on those who declare war towards my government. Period.

  23. These jokers should be charged under SOSMA. Treason towards DYMM Yang DiPertuan Agung. (sorry Admin i’ve never comment only reading your blog but since when are these jokers representing the entire nation? and i don’t trust people in total black attire. Pin Head TAHAN

  24. Dia ni memang pandai drama. Kesemua “pemimpin” yang menentang BN adalah mereka yang telah maju dalam kehidupan mereka dalam pemerintahan BN 56 tahun. Ramai yang dapat berniaga dan membuat juta-juta ringgit dan menikmati kehidupan makmur dalam 56 tahun BN memerintah. Matlamat mereka adalah hanya satu “KUASA”.

    Kalau benar-benar nak tolong orang terpinggir senang je pada saya. Post kat blog masing-masing butir-butir orang2 terpinggir dan masalah-masalah yang dihadapi oleh segelintir rakyat itu dan serang Menteri yang bertanggungjawab untuk melaksanakan sesuatu untuk membetulkan keadaan sedemikian sekiranya wujud. Pada saya itu yang cara ikhlas untuk memajukan lagi Negara ini dengan pemerintahan BN yang sedia ada.

    Bukan bagi warning seperti Negara tercinta saya dalam kalangan Negara Pakistan, Afrika dsb. Tapi benda konstruktif macam tu mereka tak buat. Tunjuklah report kad untuk each constituency yang dipimpin oleh PR selama 5 tahun yang lepas! Yang saya tahu dalam kawasan saya yang diwakili oleh DUN/AP PR, masih ada ibu-ibu tunggal dengan anak-anak yang tidak dibela oleh mereka ini pun.

    Benda kecil macam tu pun tak boleh betulkan nak memerintah Negara? Talk is cheap. Hujung pangkalnya satu sahaja kejar KUASA.

    .

    1. Adam,

      Betul tu. Yang “melalak” sana sini asalah mereka yang hidup dmewah, senang lenang di bawah pemerintahan “UMNO (maksudnya Melayu) yang dituduh “zalim” (sebab Melayu).

      Dan mereka fikir merea boleh bodohkan semua orang dengan mendakwa seperti “rakyat Malaysia tidak tahan….” Siapa beri kuasa untuk mereka dakwa mereka wakili rakyat Malaysia. Ini sikap orang “syok” sendiri.

      Kerajaan BN seperti mana kerajaan yang lain memang ada kelemahan. Dan betul, kelemahan itu kadang kadang buat kita geram.

      Namun bukanlah kerajaan yang zalim. Banyak betul kebaikannya. Terlalu baik sampai jutaan orang asing cari rezeki disini seperti warga Bangladesh kerja kilang, Pakistan jual permaidani, indonesia kini sudah mula berniaga kedai rucit dengan orang thailand jual tomyam atau dari cina hanya jual maruah.

      Disinilah (waktu ini) ada beza kerajaan di bawah Dr Mahathir dengan kerajaan sekarang. Tun tak bagi “muka” kepada orang yang suka buat huru hara.

      Tun dikeji oleh media Barat (yang tak pernah peduli nak beri kredit pada beliau). Tun adalah ‘jahat” pada mereka sebab bagi mereka adalajh satu dosa jilka seorang Melayu (Umat nabi) berkuasa.

      Kalau ia pun mereka setuju Melayu berkuasa, mestilah yang jenis ikut cakap mereka (dan mesra terlampau dengan Yahudi). Ciri ciri ini tiada pada Tun. Tetapi anwar ibrahim memenuhi ciri ciri tersebut dengan baik sekali.

  25. Another bloody idiot Abu…hiding corwardly in taman desa. Abu only got stupid coverage opposition portals. They all look samseng with disgrace but actually they are damn corward n stupid shitt.

  26. don’t just talk. if the ABU people are as brave as they say they are, they should act on what they’ve said.
    they want to declare war on UMNO ? if they want to declare war on UMNO, do it. don’t just talk. talk is cheap.
    but come to think of it, the ABU people are cheap. they have no guts. they just make noises here and there.
    ABU people are cowards.

    1. They were brave after tanking up di Kampong Bangsar, maybe sikit-sikit jilat the pill goyang-goyang. Yes, no?

      1. maybe after GE13 Haris can change his name to Habis. after all, they all talk about Ubah. after GE13 just Ubah their names lah !

  27. Careful Harris, you are not the only gangster in town. When others start coming after you, i bet you will be running with your pants down…

  28. “Sebelum anda memilih Umno/BN, ingatlah bagaimana pelanggaran HAM pemerintah Umno/BN terhadap teman-teman anda pekerja migran Indonesia, maka bila anda memilih Umno/BN, maka sama saja anda mendukung Umno/BN yang korup ini dalam menjahati rakyat Malaysia dan teman-teman pekerja migran dari Indonesia.”

    The way i read it, u can’t vote for umno, but surely u free to vote for the opponent..hihi…ABU giler…mane nk beza muka org malaysia ngan org negara asean yg lain..i was mistaken for a filipino one time, my other half was mistaken for a nepalese and cambodian….the thing is..kita satu rumpun..kat malaysia rmi yg indon origin pn, org jwa, banjar..ade org jawa malaysia yg ckp pun cm indon..pgla ke bhgian johor…haris ni is either bodoh atau sgt bodoh.

  29. Di Taman Puncak Jalil Bandar putra Permai Kami mngesan pertambahan LUAR BIASA warga Bangladesh/Pakistan/indonesia amat ketara krana dlm seminggu ini seorg demi sorg drpd mreka muncul disurau2 Mrk tinggal d rumah sewa & tapak projek pmbinaan sekolah baru sekolah cina dkt PUJ 1 & skolah men keb Taman Puncak jalil belakang patronas d PUJ 8

  30. Berapa juta pengundi hantu yg balaci korang dah tangkap?

    Kalau setakat sekor dua tu bukan pengundi hantu. Pengundi hantu macam yg korang bawak masuk dari singapore, thailand yg mata sepet macam cina Malaysia dan hanya puak korang je yg kenal. Olih sbb UMNO / BN percaya pada SPR kitorang pun buat tak kisah sbb tu kat gelang patah, selangor dan kelantan PEMBONGKANG menang….

    Mak bapak korang yg duduk lama kat Malaysia ni pun tak pandai nyanyi Negara Ku. Bukan smua rakyat Malaysia bolih nyanyi Negara Ku tapi itu bukat bukti nak kata mereka bukan rakyat Malaysia….

  31. SQUAD A B U TULIN!!!!
    ALLAH BERSAMA UMNO
    ALLAH BLESSES UMNO
    AKU BERSAMA UMNO
    DAHULU KINI SELAMANYA SAMPAI BILA BILA…

Comments are closed.